Pink is the new Black

Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls. Jag har övningskört lite med pappsen. Vi övade på att backa. Det var svårt. Men jag pajjade ingenting. Inte ens stenarna som jag skulle undvika att backa in i. Aj am så skillad! Likaså fick jag öva på att tvärnita. Och trycka gasen i botten. Skoj! Jag körde en liten omväg till Citygross där jag skulle parkera bilen i en ruta. Lättare sagt än gjort kan man säga. Men efter ett par (åtta) försök stog bilen snyggt och rakt i rutan. Det blev storhandling.
Jag köpte en solstol att ha med mig på mina festivalbravader i sommar. Min rosa brassestol är av samma modell som den Hills fick i birthday präsent. Fast hon fick en röd. Nu hade de fler färger så jag beslutade mig efter en stunds klurande (och otåliga suckanden från min käre far) bestämde jag att den rosa var den som bäst skulle lämpa sig för att symbolisera det festive mood min festival sommar ska ha. Min härliga festivalstol har precis som Hills två lägen: 1. Spanarläget. Upprätt. Perfekt då man ska kika på utbudet av fine people som travar förbi ens camp. 2.Hångelläget. Då man hittat en snygging att püssas lite med fäller man ryggstödet och hamnat i ett mer horisontellt hångelvänligare läge. Alternativt kan läge två också kallas för däckningsläget då det är lite behagligare att ligga ner när man.......eh.......när man har.......eller.......eh.......blir lite trött. 


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Hrrm, jo Unn. Däckar gör man när man har...

2006-06-11 @ 23:20:52
URL: http://maisondebenjamin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0