Jobba

Nu tror jag nog att jag ska gå och lägge mig. Jag har inte sovit ut efter Hultan ännu. Har inte hft tid. Jobbade ju idag. Min chef är så bra. Jag hade våndats lite över hur jag skulle gå till väga för att våga be om löneförhöjning. Men så idag när jag sitter och jobbar så hoppar han på mig och säger att jag nu sk afå tio kronor mer i timmen. Klad Unn.
Idag var jag nära att köpa en klänning för att fira att jag nu tjänar avsevärt myckte mer. På min lunch timme hittade jag en jätte fin vit klänning inne på HM. den kostade fyra hundra så jag lät bli och tänkte att im det är kvar imorgon så kanske jag köper den då. Fast jag vet ointe. en vit klännning är ju inte det mest praktiska och användbara plagget, men det var faktiskt väldigt fin. vi får se hur det känns imorgon. perhaps i'll buy it. fast jag är mer sugen på étt par nya dojjs än en söt klänning. jag har dock inte hittat några skor som jag vill ha ännu. men jag vill ha ett par sköna skor som man kan ströva runt i sommarnatten med. de ska vara fina och väldigt bekväma. det ska bli mitt lucnhquest denna vecka. bra. fast på onsdag kan jag inte searcha ty då skall jag lucncha med mormor. hon tittade in på mitt jobb idag och föreslog att hon skulle kila bort till pm för att boka bord åt oss. Jag älskar min mormor, hon är så cool. och snygg. jag ska bli som henne när jag blir gammal. Så är det bara.

Nu kom malin, jag skuter upp sovningen. det får bli en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0