Hata!

Suck. Jag hatar a-tvätt. Dit skickar vi våra lakan på tvättning och nu verkar det som de har slarvat bort alla våra sängkläder! Jag tror jag ska bomba dem, eller åtminstone bombhota dem lite. 

Min syster befinner sig nu i möbelvaruhusets förlovade land: IKEA.
Jag älskar Ikea. Jätte mycket. Jag skulle kunna bo i ett Ikea-varuhus och leva ett väldigt lång, lyckligt liv. Som jag tidigare nämde trallar nu min Lillasyster runt på Ikea at this very moment.

Då alla mina lakan är mystiskt bortsprugna bad jag Systern att köpa nya åt mig. Så jag gick in på Ikea's hemsida där man kan spana in deras produkter. DET FANNS JU FÖR TUSAN INGA SNYGGA PÅSLAKAN!!! Ikea har förfallit! Jag ville gråta. Floder. Hata Ikea! Men jag beslöt mig till slut för MISTEL. Det var relativt snyggt och svart-vitt. Kostade 49 kronor så det kunde jag eventuellt ha råd med. Men hata Ikea ändå.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Blir NÅGOT avundsjuk. Det finns dålig musik, bra musik, sen finns det legender. Simon and Garfunkel tillhör givetvis det sistnämnda : )

2006-06-03 @ 14:37:05
URL: http://dorleen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0