hard work, work

Nu ska jag försöka reda lite i min skolsituation genom att försöka få undan lite matte.
I övrigt har jag ganska mycket att göra.

Ännu inte påbörjade aktiviteter:

  • Plugga inför Fysik B prov. Jag ska bara läsa in ett och ett halvt kapitel och räkna de tillhörande uppgifterna. No biggie. För Fysik B är ju inte alls den jävligaste kurs som någonsin skapats, nejnej. Allt känns bra. Ahhhhhhhhhh! Boom! Rescue me! I'm going down! Krasch! Mayday, mayday! *internationella nödsignalen*
  • English speach about Taj Mahal på cirka fyra minuter (skulle ha gjorts idag men så blev det inte).
  • Svensla argumentation. Om att alla blivande föräldrar borde gå en kurs i att ha barn. Beräknas ta cirka tio minuter. Frågan jag ställer mig är varför jag valde detta ämne.
  • Extra uppgift i dans för att jag åtminstone ska få ett vg. Uppgiften består av att göra ett träningsupplägg för åtta veckor för en person som aldrig tränat innan.
Saker jag har börjat med:

  • Plugga inför Matte D prov. Jepp, Matematik D vilken höjdare.
  • Prov på boken Cal som vi har läst på engelskan. Egentligen ägde detta prov rum för någon vecka sedan men då var jag inte närvarande. Jag har iaf läst ut boken.
  • Psykologi redovisning av uppsatsen jag skrivit om Elöverkänslighet. På tisdag är det meningen att detta ska ske.
Nyligen avklarade:

  • Uppspel med Rödluvan. Jag var den sexiga (You've got to be kidding me!) showgirl Katten och den alkoholiserade karate Mormorn. 
    Som Katt blottade jag mina ben och som Mormor min upperbody. Så grattis alla ni som kom för att titta, ni har nu fått beskåda Unn endast iförd underkläder. Stackars publik. Vi hade tyvärr inte tillräckligt med resurser för att ta hand om de chockskadade men jag hoppas att ingen fick några bestående men av att se min underbara kropp. Men i övrigt gick det väl någorlunda smidigt att spela upp. Jag var bara så sjukt nervös innan. Jag skakade och höll på att börja gråta flera gånger. Tack Tommy för lugnade kram. Det behövdes!
Det känns som om jag har glömt någonting. Men jag hoppas inte det. I sådant fall får jag återkomma med det i ett senare skede.


Kommentarer
Postat av: partner in horror

uppspelet va helt fantastisk. hade det varit mycket folk hade jag stoltserat högt inför alla att jag, jag känner minsann hon som va den snygga katten och foxy karate mormor.
älskar dig.

2006-06-01 @ 14:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0