dan före doppare dan

Imorgon ska vi doppas i ett imaginärt badkar med festivalstämmning. Alltså doppare dan. Alterna tivt kommer vissa att doppa andra saker i andra substanser men inte jag inte.

Jag ligger tydligen bra tiil för att få mvg i psykologi. Hurra säger jag! Och Redovisningen om Elöverkänslighet på psykologin gick bra. Mvg till mig! Jag gjorde inte riktigt som man brukar göra när man ska räkna upp symptom. Istället för att mala på så tryckte jag upp en overhead på mig själv och på den så ritade jag alla de stmptom samtidigt som jag pratade om dessa. Kinda funny.

Nu ska jag eftersöka de kläder jag ska bringa till Hultsfred, vi åker ju imorgon så det kanske är bra att börja packa snart. Fast jag har hu tänkt lite. Det är ju alltid något. Men att hitta det jag vill ha är ett smärre räddningsarbete. Mitt rum har blivit väldigt stökigt och jag har helt enkelt inte haft lust att städa. Så drunkningsrisken där inne är ganska hög. Ingång sker på egen risk.

Om två timmar ska jag pallra mig ner till optikern för att undersöka mina ögon och linsernas styrka. Det är bra för annars kan jag ju inte ha mina nya heta sonnenbrillen på mig den kommande helgen. Och det vill jag ju absolut.

Nu ska jag med risk för mitt eget liv trotsa det hav av kläder som stormar i mitt rum. This might be exiting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0