The Ultimate Love Test

Idag har jag tittat på The Ultimate Love Test. Very fine american trash-tv. Fyra par bestämmer sig för att testa om deras förhållande verkligen står fast om den ena partnern får tillbringa tre veckor i paradiset med sin dröm dejt. Om man klarade de tre veckorna fick man 100 000 $. Idag sände de hela serien i ett sträck. Då jag inte hade något bättre för mig så tittade jag, på hela serien. 

Det var flera gånger som jag kom på mig själv med att ligga och spänna mig. Och då susade obehagskänslor genom mig. En irriterande känsla av att göra något förbjudet. Men jag gjorde ju inget fel! Okej, jag tittade på tv en massa timmar i sträck men det är ju faktiskt sommarlov! Jag får göra vad jag vill. Det är bara lite svårt att koppla av ordentligt.

Två av de fyra paren klarade sig.
Frank som hade problem med att ta beslut friade till sin Heather som tackade ja och var tvungen att säga till sitt ex C.J. (drömdejten) att hon inte ville vara tillsammans med honom.
Amber valde sin Diego framför den über härliga läkaren Roy och att kunna satsa helhjärtat på sin karriär som konstnär/fotograf.
Att de andra paren inte höll ihop förvånar mig inte ett dugg, båda killarna var asholes. Jag menar dudes som säger saker som "Det perfekta äktenskapet för mig vore det där jag har fyra fruar." och "I'm a casanova!" är oftast inte relationstyper.

Nu ska jag fortsätta göra ingenting för, som Grynet skulle säga, jag har faktiskt tid med det. Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0