Long lost penpal

.....eller i mitt fall blogg vänner. Nu har ALLA de bloggar jag brukade följa lagt ner och jag tycker att det är oerhört tråkigt! Vad ska jag nu ha att se fram emot? Tänk om jag måste skaffa mig en hobby? Då kanske jag blir e nsån där konstig människa med hobbies. Var kommer det ifrån? Ah! Det kommer ju från Suchi For Beginners av Marian Keys. Just ja. Det är en ganska trevlig bok. Jag gillar Marians böcker trots att  jag nästan alltid kan lista ut hur de kommer att sluta. De är bara så mysiga! Riktiga tjej-sommar-böcker.

Har tilbringat helgen med Sigrid i hennes stuga. Det var mycket trevligt. Igår var vi på Lars Winnerbäck i Ronneby och det var helt amazing. Vi kom fram till att Lasses konserter är ypperligt lämpade att se med sin pojkvän. Det är vid sådana tillfällen man kinda önskar att man hade en.

Jag har nu grym träningsvärk i mida axlar/överarmar. Anledningarna till detta måste vara antingen
A) Jag åkte kneeboard hos Sigrid. Ganska jobbigt i armarna.
B) Jag var på Lasse spelningen och hade armarna i luften hela konserten. Mina hålla.händerna-i-luften-muskler har blivit mycket starka denna festivalsommar.
C) En kombination av de bägge ovanstående alternativen.

Nu ska jag till verka marinad. So long for now!

Kommentarer
Postat av: Benjamin

men hallå, jag och mandoo har liksom bilddagböcker nu ju!

2006-07-30 @ 22:39:39
Postat av: jenny

jag gillar överskriften på inlägget, liksom.
*peka på den och på min bloggadress*

2006-08-07 @ 09:10:00
URL: http://longlostpenpal.blogg.se
Postat av: Unn

*Älska hello saferide!*

2006-08-07 @ 13:29:26
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0