Halsfluss

Jag var på vårdcentralen idag, turns out I've got halsfluss. Men det är inte det värsta. Då man har en ifektion i kroppen blir man extra känslig och har lättare att få dra på sig annat. Vilket jag också har gjort. Nämligen aften. I fel slemhinna. Ouch.

Arvika was brilliat! Förutom det faktum att jag blev sjuk och inte kunde var uppe så sent som jag hade önskat och festa så mycket som jag hade önskat men all in all så var det en mycket lyckad festival!
Lijsa är nog den tuffaste männskan på länge. She's definetly a keeper!

Kommentarer
Postat av: Anis Bananis

AJAJ, halsfluss gör ont så in i bubblan. hoppas du blir bättre snart! har inte träffat dig på ett tag, tycker inte du vi borde ändra på det? puss :*

2006-07-20 @ 11:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0