värk

Ont i huvudet. Yrsel.
Jag gick hem(till mamma) från mormors födelsedagsfirande. Jag mådde inte så bra. Borde nog gå och lägga mig nu. Mm, jag ska nog göra det snart. Egentligen hade det väl varit smart att äta någonting först men jag är inte hungrig.

Träffade Emanuel när jag promenerade hit, visste inte att han bodde i denna delen av staden. Det visar sig att vi bor mucho nära varandra. Spännande, eller nått.
Vi pratade om nyårsbalen.
Jag idag köpte fina lösögonfransar med söta strassstenar. Bra meningsbygnad där! Men detta är  faktiskt min blogg så jag får bygga mina meningar hur jag vill!


Jag vet inte, men det känns fortfarande lite märkligt.
Jag tycker inte om min nya egenskap. Det ligger egentligen inte för mig att vara svartsjuk, eller misstänksam heller för den delen. Jag tycker seriöst att det är jätte jobbigt. Det är liksom inte jag, att känna såhär.
Och ja, jag tycker det är jobbigt att du ska ut ikväll. Fast det får man ju inte tycka för då är man kontrollerande och bossig och en allmänt jävlig flickvän. Men så är det och fastän jag inte får tycka det oficiellt så känner jag så. Fast jag har ju kanske en viss grund att lägga dessa bitchig-girlfriend-from-hell-fasoner på....
Men det är klart att du måste träffa honom, synd bara att ni måste supa för att kunna umgås.


Fuck off to all and to all a good fuck.

Kommentarer
Postat av: Lisa

älskade lilla sötnos!!

har äntligen tagit mig tid att läsa din blogg...(allt för att slippa plugga) och jag tycker det är verkliget underbart att du skriver!! du är underbar och erkänn att allt känns bättre när man skrivit ett tag alltid!

kram på dig och krya på dig snygging!

2007-01-08 @ 12:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0