hyllningar

Emil
Tacktacktacktack för att du hjälpte mig ladda ner Hello Saferides iPos Xmas. Det började bli lite jobbigt att behöva gå in på Myspace för att få höra den. My hero!

Du Anonyma
Du anar inte hur nyfiken jag är på vem du är! Men tack för dina söta kommentarer! (Ja det är jag på bilderna från Grace, jag är full som en kastrull vilket också syns. Inte speciellt lyckade bilder om du frågar mig... :P). Your sweet anyway.

Lillebror
Vem skulle jag annars kunna titta på 'Europs richest', iklädd mjukiskläder, en hel förmiddag tillsammans med utan att skämmas? Love you my darling!

Parabeck
För att jag älskar dig och saknar dig.

Kommentarer
Postat av: din, fram till nu hyffsat o-estetiska vän

förlåt om jag inte är så tillgänglig jag önskar att jag är. är här för dig alltid. så förlåt om ja inte e s bra på det alltid. men jag försöker.

love you

2006-12-28 @ 00:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0