En annan dag jul

Dåligt: 

  • Jag är allergisk mot någonting i min mammas hus. Får asfula röda utslag i ansiktet varje gång jag har sovit här. Det hjälpte inte att tvätta örngotten.
  • Pappa ska flytta till ett hus jag inte tycker om.
  • Det du gjorde mot mig.
  • Att jag inte har någon aptit. De som känner mig vet att jag är beroende av ett kontinuerligt födointag för att kunna fungera properly.
  • Att jag inte kan ladda ner musik och filmer.

Tråkigt:

  • Att spela musicquiz på min nya iPod när jag bara har åtta låtar på den
  • Att jag fortfarande är ledsen.
  • Att vi ska sälja vårt växjö-hus. Jag tycker om det.
  • Att jag trots att jag är ledig borde plugga.
  • Att inte Öjaby känns som hemma.

Bra:

  • Att jag har fått många fina julklappar.
  • Att jag inte är riktigt lika ledsen och sårad längre.
  • Jag har slutat gråta.
  • Det är ju faktiskt jullov.
  • Att jag numera kan platta håret. Fick en plattång, trots allt.
  • Att det hjälpte lite att åka till Lammhult och köpa dyra rea-möbler till mammas hus.

Roligt:
Jag kan inte komma på något just nu. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg bilder från Grace eller ngt sådant några dagar sedan. Tror jag såg några bilder på dig, väldigt fina! Kollade lite sanbbt bara så om det inte var du så var det iaf en väldigt söt tjej som var väldigt lik dig!

2006-12-27 @ 00:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0