Titta mitt span går förbi!

Jag har hittat en av våra gamla Magna Doodle:sar. Det som är bra med en Magna Doodle är att ingen kan läsa det man skrivit efter att man tagit bort det, det är liksom omöjligt för någon att spåra vad man har skrivit. Jag har uttnyttjat detta genom att jag har övat på att skriva namnet på min blivande pojkvän så att jag ska kunna skriva det snyggt sen när vi blir ihop. Väldigt smidigt. Hade jag skrivit detta på en papperslapp och denna papperslapp hade hamnat i händerna på någon i min bekantskapskrets (läs mina syskon) så hade situationen blivit jobbit och ordet hade spritt sig att jag övat på att skriva en viss pojkes namn. Istället för att låta mina syskon få ärna att göra mig till åtlöje så tar jag hand om den saken själv genom att skriva det i min blogg. Smart va!

Han gick förbi mitt hus idag. Trevlig sa jag! ^^

Nej jag stalkar honom inte. Jag har ju precis bestämt att vi ska bli ihop.

Kommentarer
Postat av: stjärnstoft

nejdå, du stalkar inte honom,det är bara dumt att han har span på någon annan. men men, han inser snart sitt eget bästa.

2006-08-08 @ 11:53:32
Postat av: aabatterier

vad är en Magna doodle?

2006-08-18 @ 00:42:03
Postat av: Unn

Världens mest kända Magna Doodle är nog den som hänger på insidan av dörren i en av lägenheterna i Vänner (de flyttar ju mellan lägenheterna lite titt som tätt men det är Joey och Chandlers lägenhet jag menar). Den tavlan där de skriver upp vem som har ringt...

Det är iaf en grej man kan skriva och rita på med hjälp av magneter.

2006-08-18 @ 13:01:22
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0