Skor

Jag blev så glad! Jag bajkade hem från Sigrids casa när jag ser Lovisas Erik hålla på att breda ut några preseningar över gräsmattan framför Kronobergskolan (det är inte detta som gjorde mig glad). Strax intill preseningarna sitter min syster och fjortis-flocken (nej det var inte heller detta som gjorde mig glad). Jag frågar Ylva vad de håller på med och hon svarar att de ska titta på när ett antal dumdristiga elever från deras skola ska spela såp-bandy (nej inte heller detta). Det som gjorde mig glad var att precis efter det att jag och lillasyster hade bytt diadem så frågade en av flockmedlemarna (Emma???) om jag hade nya skor. (inte riktigt ännu..). Jag svarade att det hade jag (jag räknar fortfarande mina höga kilar som relativt nya). Då sa hon det som gjorde mig glad, citat: "Du har alltid så många nya snygga skor!" slut citat.

Jag har många, snygga, nya skor. Det gjorde mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0