Skolstart

Nu går jag i trean. Det är lite läskigt. För jag insåg att snart är det vår igen och då tar jag studenten. Jag vet inte om jag ska jubla eller gråta. Hur kan det ha gått så fort?

Idag har jag träffat ALLA jag känner. Det kändes nästan så iaf. Jag har nog aldrig stannat för att småprata så ofta som jag gjorde idag när jag, efter den lilla info stunden i skolan, knallade runt på stan i jakt efter en duglig kalender.
Träffade T på akademibokhandeln, han var snygg som vanligt och jag fick en kram *happy person*. Såg min blivande boyfriend också. Han är ju inte heller så ful ^^. Fast han är inte lika snygg som jag mindes, men lite spill får man ju räkna med....eller?

Nu är jag trött i ögonen och har ont i huvudet. Jag ska nog försöka mig på en power-nap innan jag med iver och hjärtinnerlig lust kastar mig över fysiken igen. Stön.

Ring-a-ding-ding


Kommentarer
Postat av: mandy

trean! tänk alla stundentfester som börjar snart! och enligt alla är tvåan det värsta året, vilket du har lämnat bakom dig till skillnad från vissa andra ;( well, see you!

2006-08-21 @ 22:22:27
URL: http://lovesick.blogg.se
Postat av: Unn

Sant, så sant. Du är så klok!

2006-08-23 @ 17:48:14
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0