Sakna

I've got it bad. Jag tillät mig själv att köpa vad jag ville på min lunchrast. Jag hade helt fria tyglar att köpa vilket svindyrt/onödigt plagg/par skor jag ville. Jag misslyckades. My heart wasn't into it. Det enda jag lyckades få med mig tillbaka var en vit JL kavaj som det var halva rea priset på, dvs 150 spänn. Vilket kap kanske man kan tänka, att lyckas köpa en märkeskavaj för 15% av det ursprungliga priset är ganska duktigt. Att den till på köpet var fin och passade mig ganska bra är ju strålande. Men jag kan inte glädjas åt mitt köp. Jag saknar honom. Han har knappt åkt ännu men likväl har jag ett hål i mitt hjärta. Fan, va patetiskt skrivet men det skiter jag i at the moment. Jag älskar honom mer än de flesta förstår.

Parabeck kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0