Morgonstund

Idag är det torsdag, det betyder att fredagen är alldelles runt hörnet vilket i sin tur medför att helgen snart är här! Detta med skolgång kanske inte är så knepigt after all! XD

Jag har kommit på det ultimata vardags lyxet och det är inte ens svårt att astadkomma! Hur perfekt är ínte det på en skala från ett till tolv! Mitt underbara vardagslyx är att på kvällen innan jag går och lägger mig sätta igång handukstorkaren. Så när jag blir tvungen att stiga upp as-kalas-knasigt tidigt för att hinna i tid till skolan så kan jag efter att ha trotsat kylan utanför min säng och tassat iväg på frusna fötter bort till duchen för att spola av mig sömnen kan jag när jag kliver ut ur duchen svepa in mig i en stor varm handduk. Det är det ljuvligaste som finns. Och iomed att handdukstorkaren ståttpå under natten så är det behaglig temperatur inne i badrummet, inte dendär iskalla luftridån som slår mot en när man drar bort duchdraperiet. Meesa like!

Kommentarer
Postat av: jenny

men tänk om det typ börjar brinna? :P

2006-08-25 @ 21:27:14
URL: http://longlostpenpal.blogg.se
Postat av: Unn

Då skulle det bli jobbigt!

2006-08-26 @ 15:11:39
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0