idag

Ikväll blir det party! Jenny Bä ringde mig i onsdags(?) och invitade mig. Jag blev överraskad och glad! Jag trodde inte att någon jag träffade på Emmaboda hade lagt mig på minnet, jag var inte direkt i högform. Jag har ju varit roligare att umgås med det jag jag villigt erkänna. Men tydligen var jag inte riktigt fullt så tråkig som jag trodde då Jenny Bä faktiskt kontaktade mig.
Att Jenny heter Jenny Bä i mitt liv beror på att jag när jag fick hennes nummer på Emmaboda skulle  skriva Jenny EB, för EmmaBoda men min telefon ville inte skriva det så det blev Bä istället. Det är inte på någotvis en diss mot henne då hon är jäkligt trevlig och allmänt rolig. Nog om det.

Idag ska det också inhandlas sängar. Till Mammas nya hus. Let's cross our fingers/håll tummarna that I find one I like. Sist jag var i sängbutiken var jag på så dåligt humör att jag inte kunde bestämma mig för någonting. Nåväl shit happens. 

Jag tror snart att det är dags att se Titanic igen. Jo, det känns faktiskt som att jag vill se den nu snart.

VIKTIGT!
Billie the Vision and the Dancers är helt galet tok-bra!
Billie var helt klart bäst på Emmaboda. Fast jag ska inte glömma Hello Saferide (glorious as always!), I'm from Barcelona (Denna glädje!) och inte minst José Gonsalez (Var fan har han gömt komp-bandet???...eh det är visst bara han och gitarren, men det låter ju precis som på skivan.....oj......han kan verkligen spela.)
Roliga citat frá Emmaboda:
Kristoffer(ja, han den blonda från elevrådet): Jag blir så jävla tänd på José! Och jag är straight! 
Alice, tittar ut från tältet: Vi har ju vallgrav!

 Och nu har jag festivalat klart för i sommar. Armbands samlingen är komplett. Tre festivalarmband känns som balans. Det lila Hultsfredsbandet, det snygga svart-vita Arvikabandet och så det silverglittriga med neonorange text från Emmaboda. Det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: ensamhemma

bra att ni hade trevligt jag tycker. tycker att koffe borde bli ihop med josé. mycket snyggare par än med cariolina.

när kungen är här är festen här!

2006-08-18 @ 13:39:20
Postat av: Unn

han är nog inte riktigt Josés typ... ^^

2006-08-18 @ 14:14:40
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se
Postat av: jenny BÄ

du hade nog helt enkelt bara glömt två bokstäver. egentligen ska det var jenny bäst ^^

nåväl. ikväll blire skoj, och jag är klad för att ni kommer dit, för ni är SKOJ :D

2006-08-18 @ 18:08:33
URL: http://longlostpenpal.blogg.se
Postat av: jenny bä

och peäss: jag har en billie-tröja :D

2006-08-18 @ 18:09:04
URL: http://longlostpenpal.blogg.se
Postat av: the same as before

och förresten... eh... vad skulle jag säga... *läsa inlägget igen* eee....hh...
justja. alla vet ju att i smp finns/fanns det "Bä eller Bu", där Bä var bra :D ^___^

*___*>---
(godamn popper!)

2006-08-18 @ 18:11:34
URL: http://longlostpenpal.blogg.se
Postat av: Benjamin

eheheee,
vallgrav är bra.
men igår hade alice iaf dom sötaste citaten.

2006-08-19 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0