blä

VARNING FÖR EXTREMT TRÅKIGT, NEGATIVT OCH GNÄLLIGT INLÄGG! Du som är på bra humör avrådes å det starkaste att inte läsa detta inlägg i Unn's blogg då det med all säkerhet kommer att dämpa om inte helt släcka ditt goda humör.

Vad har hänt med mig garderob? Jag hade för mig att jag hade kläder i andra färger än svart och vitt. Tydligen missminner jag mig. Alla mina kläder utstrålar vuxen-tråk-kontor-blä.
Men det spelar ju ingen roll att jag inte har något som jag känner för att dra på mig då de kläder jag önskar att jag hade inte hade suttit snyggt på mig då jag är för fet för att bära upp dagens mode. Nu gäller det att man har kropp som en super modell för att inte se ut som ett jävla miffo när man har klätt på sig.
Ja, du gissade rätt. Jag hittar inget att ha på mig till kvällens house warming. Allting jag provar är bara tråkigt, grått och intet sägande. Why do I bother? Det är ju inte direkt så att jag kommer se smal ut i någonting hur magiskt och figurfixande det än må vara.
Jag har blivit fet. Och nu börjar det störa mig. Fast jag är så jävla omotiverad att göra någonting åt det för även om jag skulle lyckas gå ner 15 kilo (ha! As if I could pull it off!) skulle jag vara en nördig tönt med tandställning och glasögon som ser ut att vara yngre än sin fyra år yngre lillasyster (det är sant! Jag har bevis: Igår när vi var ute och åt frågade servitrisen på Wibrowskis Ylva om hon skulle dricka vin till maten men inte mig).
Jag hatar att vara ful. Jag är så jävla trött på det.

Kommentarer
Postat av: En person

Unn, du är en underbar människa.
Och du är verkligen bra på att skriva, önskar jag kunde skriva som dig!
Det är så jag tycker.

2006-08-28 @ 21:33:10
Postat av: kim

Finfina Unn.

2006-08-29 @ 07:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0