Vad är väl en bal.....

Jag ska gå på balen! Nu blir det till att jaga klänning...^^

Idag har jag varit kulturell. Jag och Benjamin var och såg En Midsommarnatts Dröm idag. Det var andra halvan av Benjamin (och companys) teatergrupp som hade uppspel på tc. De var duktiga. Puck och Helena var bäst. Väl på plats träffade vi Elina(?) och Katja. De var med i en Mozart uppsättning som Benjamin också var med i. Trevliga flickor.
Sen åkte vi buss hem från tattartillhållet-Teleborg. (Jag har gått på tc och har ju verkligen bara bra upplevleser därifrån, jag lovar! Ha! Usch! Högstadiet var en mörk period i mitt liv. Det skulle jag INTE vilja göra om. Så mycket skitsnack, falskhet och bullshit. Skönt att man inte är kvar i de kretsarna. Det enda som var bra var jubelspektaklet och Jan-Eije(my darling!))
Efter bussresan crashade vi Sigrid och Calles fika. Calle är en trevlig prick från göteborg.

Ska strax bege mig hem till sigrid för en movie-night. Jag hoppas att en viss vän som jag har tjatat en del på ska komma.......^^


Love you all!


Kommentarer
Postat av: Benjamin

I'm sure you'll look just gorgeous in your gown! (heter det så? satsar på det)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0