Tidig Tisdag

Oops.
Jag kom visst inte iväg till skolan.
Jag siktar på att komma till nästa lektion.
Så får det bli.....

Igår hade jag tänkt följa med Benjamin ut o springa men jag somnade vid strax efter åtta och vaknade inte förrän klockan fyra då jag insåg att jag fortfarande var fullt påklädd, inte hade ätit någon riktig kvällsmat och inte hade borstat tänderna. Så jag gick upp och gjorde en macka med köttfärssås och tomat. Till den drack jag en mugg varm Caotina(schweitsisk o'boy). Sen borstade jag tänderna och kröp ner under mitt ännu varma (tack Ronja!) duntäcke. Så sov jag till tjugo över sex när väckarklocka nummer ett pep. Sen sov jag till halv sju när väckarklocka nummer två pep. Sen sov jag till sju då mamma kom och väckte mig. Därefter sov jag till halv åtta när pappa väckte mig. Sen sov jag till kvart i åtta när pappa kom och gav mig en macka och sa att jag började om en kvart. Fuck it, sa jag och somnade om.
Jag rekomenderar verkligen inte att sova iklädd jeans, det är ohyggligt obekvämt!


Kommentarer
Postat av: damn i wish i was a lesbian

älskling, hur är det?
sov inte i jeans, lyssna på marit bergman när du vaknar och tänk vilken bra dag det kommer bli. du kan väll höra av dig runt torsdag. stan fredag?

2006-04-26 @ 22:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0