Min blogg

Det bästa med att ha en blogg som ingen läser är att jag kan skriva va tusan jag vill utan att någon tar illa upp eller tycker att jag är dum.

Idag ska jag gå till psykologen, eller psykopaten som Syster Yster skulle ha uttalat sig. I'm in deep shit.

Igår betedde jag mig som ett dumt litet barn. Alla är arga på mig. Jag antar att jag förtjänar det.

När jag sent igår natt satt och klottarde på min hand såg jag att det såg ut som om jag hade skrivit aj. det är nog inget bra tecken.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

jag läser alltid din blogg!

2006-04-19 @ 16:11:12
Postat av: Hills.

Att vara bombnedslag (även om jag inte på långa vägar vill betrakta mig som det) är inget som direkt berikar mitt liv. Har kommit fram till att min feminina magi bara lockar... tjejer. No offence, men är inte lagd åt det hållet.
Tack iaf för komplimangen, kan inte göra annat än att le och säga detsamma. Och kom ihåg, Trent Reznor emot, att smärtan inte är det enda verkliga. Det är kärlek och omtanke som är verkligt.

Puss från en bit bakom Strandbjörkshallen.

2006-04-20 @ 21:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0