Glädje ämnen

För att etablera en stabliare lycka ska jag skriva ner några saker som jag är glad över, eller som gör mig lite lättare till mods.

  1. Maia Hirasawas EP. Så glad att jag köpte den!
  2. Magnus is in town! Han är hemma från Arvidsjaur!
  3. Benjamin i sina nya Burberry solglasögon. What a hunk!
  4. Mawlin bjöd mig och Magmus på traditionsenligt födelsedagsfika.
  5. Jag fick MVG på min Mac-fucking-Beth uppsats. Jag är så djup! Som Bottenviken. Minst...
  6. Jag lyckades lämna in en fully understandable biologiuppsats.
  7. Jag ska gå på kalas på lördag! Alice your a lovely girl!
  8. Det gick bra på ridningen igår. Jag fick Carima (som var på lite tjurigt humör ska tilläggas) att gå i supersnygg förvänd galopp.
  9. Jag hade mina allting-kommer-att-bli-bra-skor på mig. Dom är så fina!!!
  10. Jag hörde ett citat som jag tyckte om: Du kan inte sätta ner foten du redan står på.
  11. Jag har köpt ett svart linne på H&M
  12. Jag har köpt ett vitt linne på H&M
  13. Jag har köpt en Feng Shui bok. Jag kommer att bli så harmonisk!
  14. Jag har testat att betala med mitt betal-bankomatkort. Jag kände mig så stor!
  15. Solen sken idag så jag kunde se tuff ut i min gubbkeps och shades.
  16. Jag har fått ett par jeans av min bror.
  17. Jag har så många underbara vänner! Love you all!
  18. Jag lyckades få ihop 18 punkter med saker att vara glad över. Livet är bra!

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Såklart att livet är bra!
Och tack för att jag (hoppas jag) platsade på två punkter!

2006-04-21 @ 22:45:00
Postat av: Hills.

Jaaaa!!! Kalas!!!
Vad har du för dig på Valborg?

Puss, amigo.

2006-04-22 @ 12:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0